Ми відкриті з 09.00 до 22.00

  • Головна
  • Блог
  • На шляху до власного бізнесу - 10 питань засновницям бренду MustHave

2041

28 травня 2019 р.

На шляху до власного бізнесу - 10 питань засновницям бренду MustHave

Про натхнення, улюблені книги та відпочинок - читайте у свіжому інтерв'ю із засновниками MustHave - Анною Коваленко та Анастасією Дзюбою!


1. Аню, ви з Настею власниці великого бізнесу. Скажіть, як у такому стрімкому діловому потоці зберегти дружбу?

Аня: Це складно. Тут важливо розділяти роботу і дружбу. Ми з Настею рівноправні партнери, у нас повна довіра. Тому, навіть якщо виникають спірні моменти, нас завжди можуть розсудити наші колеги і керівники департаментів. Бізнес - це, перш за все, повна віддача роботі, зважені рішення та контроль над емоціями. У нас із Настею збігаються цілі, і це головне.


2. Опишіть ваш робочий день?

Настя: У нас мало вільного часу, день розписаний по хвилинах. Важливо вміти цінувати і правильно розставляти пріоритети. Для нас із Анею робота дуже важлива. Навіть на відпочинку ми з натхненням шукаємо нові ідеї, які потім втілюємо у своїх колекціях. У нас грандіозні плани на майбутнє, тому кожен день - це виклик самому собі та можливість довести, що головне - бажання і праця.


3. Розкажіть про книги, які вам сподобалися?

 Настя: Це книга Тоні Шей "Доставляючи щастя. Від нуля до мільярда" і Джека Мітчелла «Обійміть своїх клієнтів». Дві такі різні, але, насправді, схожі книги. Вони про те, що треба вірити у свою справу, отримувати від неї задоволення і продовжувати рух уперед. Немає нічого неможливого. І, звичайно, треба ловити кайф від роботи і створення чогось вартісного.

Аня: У мене це "Історія Starbucks" Говарда Шульца. Книга докорінно перевертає уявлення про бізнес. Це історія про те, як співробітник любив справу більше, ніж той, хто її створив, і в подальшому став його засновником. Кожна складність - це необхідний досвід і поштовх уперед. Це робота над собою, над своїми страхами та бажаннями. Зараз кава Starbucks - бренд, відомий у всьому світі. Ця історія ще раз доводить, що тільки велике бажання може привести тебе до мети.


4. Яка улюблена річ у Вашому гардеробі?

Аня: Кожна, тому що все - речі від MustHave. Нам пощастило, адже ми випускаємо 12 колекцій на рік, і наш гардероб постійно поповнюється свіжими новинками. У мене є свої бестселери, які ось уже більше 5 років не залишають мій гардероб. Та вони, як і раніше, актуальні й улюблені. Наприклад, бежева сукня в білий горох. Не забуваємо, звичайно, і про літні новинки. Мені дуже подобаються брючні костюми, і MustHave активно поповнює ними свій арсенал. Це універсальна річ, без якої важко уявити гардероб сучасної дівчини. Жакет, наприклад, відмінно доповнить сукню-комбінацію, а брюки можна носити як з класичною білою сорочкою, так і з футболкою. MustHave - про якість, легкість і різноманіття в образах. Ну, і, звичайно, не забуваємо про яскраві хустки. Деталі мають значення!

5. Ідеальний співробітник - це ..?

Аня: Той, хто не боїться труднощів. Його не потрібно підштовхувати, він сам знає зону своєї відповідальності та свої завдання. Ми за навчання, розвиток і вдосконалення знань. Тому щодня ми вчимося чомусь новому та вчимо цьому нашу команду.

Настя: Ідеальний співробітник - це наш універсальний солдат. Людина, яка в потрібний момент підстрахує, підкаже і допоможе. 

6. Які джинси обов'язково мають бути в гардеробі кожної дівчини?

Аня: Аналізуючи потреби клієнтів і наші продажі, ми намагаємося адаптувати різні тренди, щоб людина відчувала себе в них на всі 100%. Не всі тренди ми використовуємо у своїх колекціях. Візьмемо, наприклад, актуальний тренд цього сезону -"варений" денім. Якщо чесно, запускаючи його, ми не думали, що він стане таким популярним. Модель mom jeans - класика, але джинси з вивареного деніму. На щастя, цей тренд полюбився покупцям. Ми за зручність, практичність і функціональність. Тому наші джинси - і виварені, і класичні - можна носити з чим-завгодно: футболкою, жакетом або джинсовою курткою. Тут жодних чітких правил! А ще відкрию вам маленьку таємницю: зовсім скоро ми випустимо джинсові шорти зі срібними ґудзиками. Це новинка цього сезону.

Настя: Я просто люблю денім. Вважаю, що це базові речі, які мають бути у вашому гардеробі. Наприклад, у джинсах ви можете піти на прогулянку з друзями або на побачення. Вони ідеально комбінуються з принтованою футболкою або майкою звирізом.


7. Які літні речі обов'язково мають бути в гардеробі?

Аня: По-перше, це джинсові шорти (не надто короткі, щоб їх можна було вдягти і на прогулянку містом). По-друге, - тваринний принт. Наразі "леопард" віддав лідерство принту "зебра" (до речі, у MustHave є чудова "зеброва" сукня). Не бійтеся, анімалістичний принт - саме те, що треба цього літа! Головне, правильно доповніть образ, наприклад,жакетом або джинсовою курткою. А також не забуваємо про принтовані футболки. З ними можна бути різною щодня!

Настя: У мене це білі брюки з високою посадкою. Вони, як чорна сукня: ніколи не набридають і завжди доречні! А ще - футболки, які відмінно поєднуються з усіма речами в гардеробі. Незамінні й біла плісирована спідниця і, звичайно,сукня звідкритими плечима. Вона настільки витончена і жіночна, що не потребує жодного доповнення.

8. Для вас клієнт - це ..?

Аня: Для нас дуже важливий зворотний зв'язок. Ми завжди прислухаємося до наших клієнтів і вдячні кожному за його вибір. Шалено цінуємо всі пропозиції, рекомендації та щирі емоції.

Настя: Клієнти завжди у пріоритеті MustHave. Усі наші колекції - для них. Нам важливо розуміти та відчувати їх бажання, потреби, спосіб життя. Ми з ними щодня. І ми раді бути частиною найважливіших моментів їхнього життя (весіль, випускних, перших побачень) і повсякденних подій (роботи, співбесід, прогулянок). Ми завжди поруч і вдячні за неповторні емоції, які проживаємо разом із ними. Це безцінно!

9. Яка головна місія MustHave?

Настя і Аня: Найголовніша наша місія - створити новий формат якісного українського шопінгу. Ми робимо все, щоб у наших магазинах ви відчували стовідсоткову віддачу та підібрали той самий, особливий і універсальний образ.


10. Які головні цінності бренду?

Аня: Не так давно ми провели стратегічну сесію і виділили для себе 7 важливих ланцюгових важелів:

1. Кожна і кожен із нас - частина великої MustHave family.

2. Ми дійсно любимо і щиро віримо в те, що робимо.

3. Розвиваємо себе - розвиваємо компанію.

4. Ми цінуємо чесну комунікацію та відкритий зворотній зв'язок.

5. Ми піклуємося про наших клієнтів.

6. Ми даруємо позитивні емоції.

7. І головне - деталі мають значення!