Ми відкриті з 09.00 до 22.00

Приєднуйся до команди MustHave


Активне зростання MustHave стало можливим завдяки талановитій і сильній команді. Тому працівники для нас – це велика гордість.


Ми завжди шукаємо своїх людей, які розділяють наше бачення, оскільки хочемо створити максимально комфортну атмосферу для всіх.


Працівники MustHave – активні, ініціативні та творчі, вони пропонують ідеї і розвиваються разом з компанією. Ми підтримуємо з ними пряму комунікацію, проводимо зустрічі one-to-one та оцінку задоволеності.


Наші двері завжди відчинені, і ми щодня на зв’язку. Нам телефонують працівники виробництва, пишуть консультанти та менеджери. Ми цінуємо цю довіру та жодне питання не лишаємо без уваги.


Більшість працівників MustHave – дівчата, але, звісно ж, ми раді і хлопцям.


Кого ми хочемо бачити в MustHave?

Відкритих людей, які щиро люблять свою роботу. Дуже важливо, щоб кожен займався своєю справою.

Людей, що готові брати на себе відповідальність.

Людей, що вміють працювати в команді.


Що ми пропонуємо?

Хороші умови праці, внутрішнє та зовнішнє навчання, гідну корпоративну знижку та багато іншого, про що ви обов’язково дізнаєтеся на співбесіді.



Наші вакансії:

Продавець-консультант ▼

Наші консультанти?

  • клієнтоорієнтовані та відкриті;
  • вільно володіють українською та російською мовами;
  • готові до нового, мають бажання навчатись та розвиватись;
  • а головне – вміють працювати в команді!


Ми пропонуємо:

  • графік роботи 2 дні через 2;
  • бонуси за результатами роботи;
  • дружній колектив;
  • персональна знижка на продукцію MustHave;
  • можливість кар’єрного росту.


Робота твоєї мрії та найкращий колектив чекають на тебе!

Офіс-менеджер ▼

Перший український мас-маркет жіночого одягу MustHave запрошує на роботу офіс-менеджера (з водійським стажем).

Ми гарантуємо цікаву роботу, дружній колектив, можливість для розвитку професійних якостей!

Що очікуємо від нашого офіс-менеджера?
• пунктуальність і відповідальність;
• комунікабельність і проактивність;
• вміння працювати з орг. технікою;
• важливо наявність водійського посвідчення (кат. В) і досвід безаварійного стажу від 2 років;

Що входить в обов'язки?
• з посмішкою зустрічати гостей офісу;
• організовувати зустрічі та переговори;
• забезпечувати працездатність всього офісу (закупівля канцтоварів, госптоварів);
• активно працювати з новою поштою (внутрішні посилки між офісами Київ-Бердичів);
• виконувати доручення керівництва компанії;
• кадрове діловодство компанії;
• участь у формуванні звітів для відділу маркетингу;
• організовувати відрядження для працівників: замовлення авіа і ж / д квитків, бронювання готелів, оформлення документів для отримання візи.

Що пропонуємо?
• графік роботи 5/2, с 8:45 до 18.00;
• офіційне працевлаштування;
• персональна знижка на продукцію МН;
• своєчасна виплата ЗП;
• дружній колектив;
• можливість професійного розвитку;
• затишний та красивий офіс;
• участь у внутрішніх та зовнішніх тренінгах та семінарах.

Цікаво?
Тоді чекаємо на ваші резюме.
Робота мрії та найкращий колектив чекають на вас ;-)

Відправляй своє резюме нам!

  Додати резюме




Приєднатися до команди MustHave – Денисюк Наталія, HR менеджер. E-mail: Job@musthave.ua