Ми відкриті з 09.00 до 22.00

Приєднуйся до команди MustHave


Активне зростання MustHave стало можливим завдяки талановитій і сильній команді. Тому працівники для нас – це велика гордість.


Ми завжди шукаємо своїх людей, які розділяють наше бачення, оскільки хочемо створити максимально комфортну атмосферу для всіх.


Працівники MustHave – активні, ініціативні та творчі, вони пропонують ідеї і розвиваються разом з компанією. Ми підтримуємо з ними пряму комунікацію, проводимо зустрічі one-to-one та оцінку задоволеності.


Наші двері завжди відчинені, і ми щодня на зв’язку. Нам телефонують працівники виробництва, пишуть консультанти та менеджери. Ми цінуємо цю довіру та жодне питання не лишаємо без уваги.


Більшість працівників MustHave – дівчата, але, звісно ж, ми раді і хлопцям.


Кого ми хочемо бачити в MustHave?

Відкритих людей, які щиро люблять свою роботу. Дуже важливо, щоб кожен займався своєю справою.

Людей, що готові брати на себе відповідальність.

Людей, що вміють працювати в команді.


Що ми пропонуємо?

Хороші умови праці, внутрішнє та зовнішнє навчання, гідну корпоративну знижку та багато іншого, про що ви обов’язково дізнаєтеся на співбесіді.



Наші вакансії:

Продавець-консультант ▼

Наші консультанти?

  • клієнтоорієнтовані та відкриті;
  • вільно володіють українською та російською мовами;
  • готові до нового, мають бажання навчатись та розвиватись;
  • а головне – вміють працювати в команді!


Ми пропонуємо:

  • графік роботи 2 дні через 2;
  • бонуси за результатами роботи;
  • дружній колектив;
  • персональна знижка на продукцію MustHave;
  • можливість кар’єрного росту.


Робота твоєї мрії та найкращий колектив чекають на тебе!

Офіс-менеджер ▼

Перший український мас-маркет жіночого одягу MustHave запрошує на роботу офіс-менеджера (з водійським стажем).

Ми гарантуємо цікаву роботу, дружній колектив, можливість для розвитку професійних якостей!


Що очікуємо від нашого офіс-менеджера?

• пунктуальність і відповідальність;

• комунікабельність і проактивність;

• вміння працювати з орг. технікою;

• важливо наявність водійського посвідчення (кат. В) і досвід безаварійного стажу від 2 років;


Що входить в обов'язки?

• з посмішкою зустрічати гостей офісу;

• організовувати зустрічі та переговори;

• забезпечувати працездатність всього офісу (закупівля канцтоварів, госптоварів);

• активно працювати з новою поштою (внутрішні посилки між офісами Київ-Бердичів);

• виконувати доручення керівництва компанії;

• кадрове діловодство компанії;

• участь у формуванні звітів для відділу маркетингу;

• організовувати відрядження для працівників: замовлення авіа і ж / д квитків, бронювання готелів, оформлення документів для отримання візи.


Що пропонуємо?

• графік роботи 5/2, с 8:45 до 18.00;

• офіційне працевлаштування;

• персональна знижка на продукцію МН;

• своєчасна виплата ЗП;

• дружній колектив;

• можливість професійного розвитку;

• затишний та красивий офіс;

• участь у внутрішніх та зовнішніх тренінгах та семінарах.

Цікаво?

Тоді чекаємо на ваші резюме.

Робота мрії та найкращий колектив чекають на вас

Відправляй своє резюме нам!

  Додати резюме




Приєднатися до команди MustHave – Денисюк Наталія, HR менеджер. E-mail: Job@musthave.ua