Ми відкриті з 09:00 до 20:00

Передзвонити вам?
  • Реєстрація |
  • Вхід
  • (0)
  • (0)

Приєднуйся до команди MustHave


Активне зростання MustHave стало можливим завдяки талановитій і сильній команді. Тому працівники для нас – це велика гордість.


Ми завжди шукаємо своїх людей, які розділяють наше бачення, оскільки хочемо створити максимально комфортну атмосферу для всіх.


Працівники MustHave – активні, ініціативні та творчі, вони пропонують ідеї і розвиваються разом з компанією. Ми підтримуємо з ними пряму комунікацію, проводимо зустрічі one-to-one та оцінку задоволеності.


Наші двері завжди відчинені, і ми щодня на зв’язку. Нам телефонують працівники виробництва, пишуть консультанти та менеджери. Ми цінуємо цю довіру та жодне питання не лишаємо без уваги.


Більшість працівників MustHave – дівчата, але, звісно ж, ми раді і хлопцям.


Кого ми хочемо бачити в MustHave?

Відкритих людей, які щиро люблять свою роботу. Дуже важливо, щоб кожен займався своєю справою.

Людей, що готові брати на себе відповідальність.

Людей, що вміють працювати в команді.


Що ми пропонуємо?

Хороші умови праці, внутрішнє та зовнішнє навчання, гідну корпоративну знижку та багато іншого, про що ви обов’язково дізнаєтеся на співбесіді.




Наші вакансії:

Менеджер з гуртових продажів (м. Київ) ▼

Перший український мас-маркет жіночого одягу MustHave запрошує в команду менеджера з гуртових продажів.


Ми гарантуємо цікаву роботу, дружній колектив, співпрацю з професіоналами високого рівня, можливість для розвитку професійних і лідерських якостей!


Що входить в обов’язки?

  • пошук нових покупців та партнерів в Україні та за кордоном;
  • робота з маркетплейсами, гуртовими покупцями, виконання планів продажів;
  • укладання та супровід контрактів (в т.ч. зовнішньоекономічних);
  • контроль та супровід замовлень на всіх етапах;
  • контроль своєчасності платежів та створення звітності;
  • оформлення необхідної супутньої документації;
  • аналіз ринків, прогноз продажів та розвиток експортного напряму.


Що для нас важливо?

  • досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років;
  • володіння англійською мовою на рівні advanced;
  • комунікабельність та досвід ведення переговорів;
  • відповідальність та орієнтація на результат.


Що ми пропонуємо?

  • графік роботи 5/2 з 09:00 до 18:00;
  • офіційне працевлаштування;
  • своєчасна виплата ЗП;
  • дружній колектив;
  • можливість кар'єрного росту.


Чекаємо на ваші резюме.

Будемо раді працювати з вами в одній команді. :)

Менеджер з розвитку (м. Київ) ▼

Перший український мас-маркет жіночого одягу MustHave запрошує в команду менеджера з розвитку.

Ми гарантуємо цікаву роботу, дружній колектив, співпрацю з професіоналами високого рівня, можливість для розвитку професійних і лідерських якостей!


Що для нас важливо:

  • Бажано досвід роботи від 1 року;
  • Аналітичні навики, відповідальність, організованість;
  • Бажано досвід роботи з договорами;
  • Навики робота в 1С — бажано;
  • Наявність водійських прав категорії В та стаж водіння (є службовий автомобіль).


Що входить в обов’язки:

  • Організація зйомок (робота в 1с, доставка речей на зйомку тощо);
  • Організація заходів та івентів;
  • Організація та здійснення замовлення поліграфічної та сувенірної продукції;
  • Аналіз, проведення переговорів та вибір постачальників з оптимальними умовами;
  • Контроль термінів відвантаження та якості продукції, що реалізується відповідно до вимог;
  • Виконання інших доручень керівника.


Що пропонуємо:

  • графік роботи 5/2, 8-ми годинний;
  • офіційне працевлаштування;
  • своєчасна виплата ЗП;
  • дружній колектив;
  • можливість кар'єрного росту.


Чекаємо на ваші резюме.

Будемо раді працювати з вами в одній команді. :)

Швачка (м. Бердичів) ▼

Перший український мас-маркет жіночого одягу MustHave запрошує на роботу швачку (пошиття жіночого одягу від початку до кінця, також можливо попроцесно).


Обов'язки:

  • пошиття жіночого одягу.


Ми чекаємо від Вас:

  • досвід роботи швачкою;
  • акуратність і якісне виконання роботи;
  • відповідальність і бажання працювати.


Що пропонуємо?

  • графік роботи 5/2, з 08:00 до 17.00;
  • офіційне працевлаштування;
  • своєчасна виплата ЗП;
  • дружній колектив.


Чекаємо на ваші резюме.

Будемо раді працювати з вами в одній команді. :)

Помічник операційного директора (м. Бердичів) ▼

Перший український мас-маркет жіночого одягу MustHave запрошує в команду помічника операційного директора.

Ми гарантуємо цікаву роботу, дружній колектив, співпрацю з професіоналами високого рівня, можливість для розвитку професійних і лідерських якостей!


Що для нас важливо:

  • Активність, відповідальність, організованість;
  • Орієнтація на результат та швидкість в освоєнні інформації;
  • Аналітичне мислення;
  • Навички роботи в 1С — бажано.


Що входить в обов’язки:

  • Робота з базами в програмі 1С;
  • Робота по створенню звітів в Excel;
  • Пошук нових можливостей для розвитку компанії та участь у реалізації нових програм;
  • Робота з маркеплейсами (розміщення та оновлення інформації);
  • Виконання доручень керівника.


Що пропонуємо:

  • графік роботи 5/2, 8-ми годинний;
  • офіційне працевлаштування;
  • своєчасна виплата ЗП;
  • дружній колектив;
  • можливість кар'єрного росту.


Чекаємо на ваші резюме.

Будемо раді працювати з вами в одній команді. :)

Digital marketing manager (м. Київ) ▼

Перший український мас-маркет жіночого одягу MustHave запрошує в команду спеціаліста на вакансію: digital marketing manager .


Ми гарантуємо цікаву роботу, дружній колектив, співпрацю з професіоналами високого рівня, можливість для розвитку професійних і лідерських якостей!


Що входить в обов’язки?

  • Контроль та оптимізація поточних маркетингових каналів та інструментів (Google Ads, Facebook Ads Manager, YouTube; SEO);
  • Робота з Google Analytics, Google My Business та E-mail маркетингом ;
  • Cтворення комплексних digital - стратегій просування інтернет магазину, продажу продукту і досягнення цільових показників;
  • Контроль роботи Call Center, підвищення ефективності роботи з клієнтами та покращення показників;
  • Пошук нових джерел залучення клієнтів;
  • Звітність та аналітика, відстеження ефективності показників (щотижня і щомісяця);
  • Розробка щорічного, щомісячного бюджету;
  • Постановка завдань копірайтеру, дизайнеру, технічної підтримки і ін. учасникам робочих процесів;
  • Участь в розробці плану комунікацій бренду;
  • Генерація ідей нон-стоп (пошук нових рекламних каналів і ін).


Що пропонуємо?

  • графік роботи 5/2 з 09:00 до 18:00;
  • офіційне працевлаштування;
  • своєчасна виплата ЗП;
  • дружній колектив;
  • можливість кар'єрного росту.


Чекаємо на ваші резюме.

Будемо раді працювати з вами в одній команді. :)

Відправляй своє резюме нам!

  Додати резюме



Якщо в даний період немає вакансій що вас цікавлять, надсилайте ваше резюме до кадрового резерву і вкажіть в коментарях позицію, яка вас цікавить.

Приєднатися до команди MustHave – HR департамент E-mail:job@musthave.ua