Ми прагнули створити вбрання, що повертає до власного коріння й, разом з тим, відповідає запитам сучасного гардеробу.
Створювати одяг, що відображає айдентику нації – справжнє покликання українського бренду. Першою на думку спадає вишиванка, елемент нашого фешн-коду. У давнину предки берегли вишиту сорочку для особливої нагоди, а сьогодні українці можуть інтегрувати її у повсякдення. MustHave вперше представив лінійку жіночих вишиванок.
“Для нас вишиванка пахне свіжим хлібом з печі бабусиної хати, звучить купальськими піснями, живе на родинних світлинах й в сучасності. Над створенням вишитих сорочок ми замислювалися 5 років. Консультувалися з музейними експертами, досліджували культурну спадщину й традиції регіонів України. Ми прагнули створити вбрання, що повертає до власного коріння й, разом з тим, відповідає запитам сучасного гардеробу” – розповідають співзасновниці MustHave Анна Бец та Анастасія Дзюба.
Лінійка представлена вишитими сорочками і сукнями з льону. Геометричні орнаменти рясно оздоблюють пишні рукава та низ вишиванок традиційного прямого крою. Червоне колосся пшениці уособлює молодість, красу, щасливий добробут, тілесне та духовне багатство. Серед мотивів чорного кольору: повні рожі як життєдайне поєднання жіночого й чоловічого начал, плодородні ромби з єднанням сонця і землі та ромби з крапкою, що символізують засіяне поле, достаток.
Іван Франко першим популяризував вишиванку серед містян: його поєднання з брючними костюмами, тренчами й камізельками здавалися незвичними. Протилежні за сенсом рими доречні і в наш час. Вишиті сорочки цікаво парувати зі спортивними та маскулінними елементами: вільні джинси, жилети, бермуди, велосипедки, кеди. Сукні-вишиванки, навпаки, самобутні для окремих образів.
Нові надходження вже доступні на сайті та в магазинах бренду.